Календарно-тематичне планування
уроків інформатики
у 2 (а) класі
1.
Коршунова О.В.
Сходинки до інформатики: підруч. для 2 кл. загальноосв.навч.закладів/ О.В.Коршунова.-К.: Генеза, 2012
2.
Програма “Сходинки до
інформатики” для загальноосвітніх
навчальних закладів / Н.В. Морзе, О.В.
Коршунова, .Й.Я. Ривкінд
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
I семестр
|
||||
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування
|
||||
1.
|
07.09
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності
(БЖ) в комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.
|
|
|
2.
|
14.09
|
Застосування комп'ютера в різних галузях.
|
|
|
3.
|
21.09
|
Сучасні комп’ютери.
|
|
|
Тема 2. Основні складові
комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером
|
||||
4.
|
28.09
|
Складові комп’ютера (системний блок,
пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)).
Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.
|
|
|
5.
|
05.10
|
Поняття про програму. Робота з тренажером
миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
|
|
|
6.
|
12.10
|
Вікно програми. Завершення роботи з
програмою.
|
|
|
7.
|
19.10
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне
завершення роботи з комп’ютером.
|
|
|
8.
|
02.11
|
Робочий стіл. Запуск програми на виконання
з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. Робота із
програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з
мишею.
|
|
|
9.
|
09.11
|
Миша. Наведення вказівника, вибір об’ктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
|
|
|
10.
|
16.11
|
Клавіатура комп’ютера. Мова введення.
Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.
|
|
|
11.
|
23.11
|
Призначення основних клавішів. Клавіші «Shift»
та «Ctrl».
|
|
|
12.
|
30.11
|
Клавіші керування курсором. Клавіші «Enter»
та «Esc».
|
|
|
Тема 3. Поняття про
повідомлення, інформацію та інформаційні процеси
|
||||
13.
|
07.12
|
Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація.
|
|
|
14.
|
14.12
|
Інформаційні процеси:
отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
|
|
|
15.
|
21.12
|
Різні пристрої, що
використовуються для роботи з повідомленнями. Людина у світі інформації.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
|
II семестр
|
||||
Тема 4. Історія обчислювальних
пристроїв
|
||||
16.
|
|
Короткі історичні відомості про засоби обчислення.
|
|
|
17.
|
|
Коротка історія створення комп’ютера.
|
|
|
18.
|
|
Робота з програмами на розвиток логічного мислення.
|
|
|
Тема 5. Об’єкти. Графічний
редактор
|
||||
19.
|
|
Поняття об’єкту.
|
|
|
20.
|
|
Властивості об’єктів, значення властивостей.
|
|
|
21.
|
|
Графічний редактор Paint. Збереження зображень.
|
|
|
22.
|
|
Відкриття збережених зображень у редакторі. Інструменти графічного
редактора Paint. Розфарбовування об’єктів.
|
|
|
23.
|
|
Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування
інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора.
|
|
|
24.
|
|
Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування
інструментів.
|
|
|
25.
|
|
Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі.
|
|
|
26.
|
|
Комбінування об’єктів, створення зображень з
використанням графічного редактора Paint.
|
|
|
Тема 6. Комп’ютерна підтримка
вивчення навчальних предметів
|
||||
27.
|
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення інформатики
|
|
|
28.
|
|
Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних української
мови
|
|
|
29.
|
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
|
|
|
30.
|
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики
(логіки).
|
|
|
31.
|
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу з тем «Основні складові комп’ютера.
Початкові навички роботи з комп’ютером», «Поняття про повідомлення,
інформацію та інформаційні процеси»
|
|
|
32.
|
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці», «Об’єкти. Графічний
редактор»
|
|
|
33.
|
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
Робота з розвивальними програмами.
|
|
|
34.
|
|
Підсумковий урок.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар