2 клас інформатика

Календарно-тематичне планування
уроків інформатики
у 2 (а) класі
1.     Коршунова О.В. Сходинки до інформатики: підруч. для 2 кл. загальноосв.навч.закладів/ О.В.Коршунова.-К.: Генеза, 2012
2.      Програма Сходинки до інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів / Н.В. Морзе, О.В. Коршунова, .Й.Я. Ривкінд



№ уро-ку
Дата
уроку
Тема уроку
Примітки
I семестр
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування
1.                       
07.09
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.

2.                       
14.09
Застосування комп'ютера в різних галузях.

3.                       
21.09
Сучасні комп’ютери.

Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером
4.                       
28.09

Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.

5.                       
05.10
Поняття про програму. Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.

6.                       
12.10
 Вікно програми. Завершення роботи з програмою.

7.                       
19.10
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером.

8.                       
02.11

Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.

9.                       
09.11

Миша. Наведення вказівника, вибір обктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.

10.                   
16.11

Клавіатура комп’ютера. Мова введення. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

11.                   
23.11

Призначення основних клавішів. Клавіші «Shift» та «Ctrl».

12.                   
30.11

Клавіші керування курсором. Клавіші «Enter» та «Esc».

Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси
13.                   
07.12

Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація.

14.                   
14.12

Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.

15.                   
21.12

Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. Людина у світі інформації. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

II семестр
Тема 4. Історія обчислювальних пристроїв
16.                   

Короткі історичні відомості про засоби обчислення.

17.                   

Коротка історія створення комп’ютера.

18.                   

Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор
19.                   

Поняття об’єкту.

20.                   

Властивості об’єктів, значення властивостей.

21.                   

Графічний редактор Paint. Збереження зображень.

22.                   

Відкриття збережених зображень у редакторі. Інструменти графічного редактора Paint. Розфарбовування об’єктів.

23.                   

Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора.

24.                   

Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів.

25.                   

Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі.

26.                   

Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням графічного редактора Paint.

Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
27.                   

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення інформатики

28.                   

Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних української мови

29.                   

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.

30.                   

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики (логіки).

31.                   

Повторення і систематизація навчального матеріалу з тем «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером», «Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси»

32.                   

Повторення і систематизація навчального матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці», «Об’єкти. Графічний редактор»

33.                   

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Робота з розвивальними програмами.

34.                   

Підсумковий урок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Використання ідей В.О. Сухомлинського у формуванні здоров’язберігаючих компетентностей школярів"

"Використання ідей В.О. Сухомлинського у формуванні здоров’язберігаючих компетентностей школярів"