Календарно-тематичне планування
уроків інформатики
у 3-А класі
1.
Коршунова О.В.
Сходинки до інформатики: підруч. для 3 кл. загальноосв.навч.закладів/ О.В.Коршунова.-К.: Генеза, 2013
2.
Програма “Сходинки до
інформатики” для загальноосвітніх
навчальних закладів / Н.В. Морзе, О.В.
Коршунова, .Й.Я. Ривкінд
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
I семестр
Тема 1. Повторення, узагальнення і
систематизація навчального матеріалу
за 2 клас
|
|||
1.
|
04.09
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності
(БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення,
узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас.
|
|
2.
|
11.09
|
Повторення основних правил роботи за комп’ютером.
|
|
Тема 2. Інформаційні процеси і
комп’ютер
|
|||
3.
|
18.09
|
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний,
звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані).
|
|
4.
|
25.09
|
Носії повідомлень.
|
|
5.
|
02.10
|
Дані.
|
|
6.
|
09.10
|
Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера.
|
|
7.
|
16.10
|
Поняття про символи.
|
|
8.
|
23.10
|
Кодування символів.
|
|
9.
|
06.11
|
Кодування та декодування повідомлень.
|
|
10.
|
13.11
|
Кодування та декодування повідомлень.
|
|
11.
|
20.11
|
Робота з програмами на розвиток логіки, пам’яті,
просторової уяви.
|
|
Тема 3. Файли та папки. Вікна
та операції над вікнами
|
|||
12.
|
27.11
|
Поняття файлу.
|
|
13.
|
04.12
|
Поняття папки. Вкладені папки.
|
|
14.
|
11.12
|
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки
керування, робоча область). Операції над вікнами.
|
|
15.
|
18.12
|
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на
виконання.
|
|
Тема 4. Пошук даних в Інтернеті
|
|||
16.
|
25.12
|
Поняття про комп’ютерну мережу.
Повторення
і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
II семестр
|
|||
17.
|
|
Поняття про Інтернет.
|
|
18.
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
|
|
19.
|
|
Знайомство з програмою-браузером. Збереження даних, знайдених в
Інтернеті.
|
|
20.
|
|
Правила пошуку даних в Інтернеті.
|
|
21.
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.
|
|
Тема 5. Робота із презентаціями
|
|||
22.
|
|
Презентація та слайди.
|
|
23.
|
|
Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та її запуск на
перегляд.
|
|
24.
|
|
Текстові та графічні об’єкти слайдів. Вставляння та переміщення
графічних об’єктів слайду.
|
|
25.
|
|
Створення, переміщення та редагування текстових об’єктів.
|
|
26.
|
|
Форматування текстових об’єктів слайду.
|
|
27.
|
|
Створення простих презентацій. Збереження презентацій.
|
|
28.
|
|
Створення фотоальбому.
|
|
Тема 6. Алгоритми і виконавці
|
|||
29.
|
|
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів.
|
|
30.
|
|
Середовище виконання алгоритмів.
|
|
31.
|
|
Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
32.
|
|
Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
33.
|
|
Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
Тема 7. Узагальнення та
систематизація навчального матеріалу за 3-й клас
|
|||
34.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Робота з розвивальними програмами.
|
|
35.
|
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар