Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
для 7
класу
Навчальна програма:
Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних
закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько)
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
I семестр
|
|||
Тема 1. Електронне листування
|
|||
1.
|
03.09
|
Правила поведінки і безпеки
життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету.
Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової
скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.
|
|
2.
|
10.09
|
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного
листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.
|
|
3.
|
17.09
|
Використання адресної книжки
та списків розсилання. Операції над
папками та листами.
|
|
4.
|
24.09
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота 1. Електронне листування з
використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування»
|
|
Тема 2. Моделювання
|
|||
5.
|
01.10
|
Поняття моделі. Поняття
предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис,
таблиця, формули, схеми та ін.
|
|
6.
|
08.10
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
інформаційних моделей.
|
|
7.
|
15.10
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота 2. Побудова інформаційних
моделей в різних програмних середовищах. Контрольна
робота №2 з теми: «Моделювання»
|
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням
|
|||
8.
|
22.10
|
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна
структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у
визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
|
|
9.
|
05.11
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота 3. Складання та виконання
алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
|
|
10.
|
12.11
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо
– то – інакше».
|
|
11.
|
19.11
|
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання
та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
12.
|
26.11
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота 4. Складання та виконання
алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
13.
|
03.12
|
Цикли з передумовою.
|
|
14.
|
10.12
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Scratch.
|
|
15.
|
17.12
|
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 5. Складання та
виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.
|
|
16.
|
24.12
|
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
|
II семестр
|
|||
Тема 4. Табличний процесор
|
|||
17.
|
|
Таблиці, електронні таблиці. Табличний
процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти
електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного
процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження
електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного
процесора.
|
|
18.
|
|
Уведення даних до комірок: текст, число.
Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних.
Автозаповнення.
|
|
19.
|
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
|
20.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних
у середовищі табличного процесора.
|
|
21.
|
|
Правила запису формул у табличному процесорі.
Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
копіюванні.
|
|
22.
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє
значення, min, max.
|
|
23.
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота 7.
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих
функцій.
|
|
24.
|
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти
і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
|
25.
|
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на
діаграмі.
|
|
26.
|
|
Контрольна
робота №4 з теми: «Табличний процесор»
|
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач
|
|||
27.
|
|
Поняття про розв'язування
задач в різних галузях діяльності людини.
|
|
28.
|
|
Карти знань,
їх призначення. Редактор карт знань.
|
|
29.
|
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
|
|
30.
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів
|
|||
31.
|
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови
задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
|
32.
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
фізика, хімія, біологія, географія,
тощо)
|
|
33.
|
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
|
34.
|
|
Захист проекту.
|
|
35.
|
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар