8 клас інформатика



Кондратюк Ольга Іванівна вчитель інформатики Межирічківська ЗШ


Урок №10
Пзавдання
Урок №10

Створення списків, символів та колонок


                                                  
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.




Завдання 1. Спеціальні символи
1.  Створи новий документ в текстовому процесорі Word.
2.  Вставте в документ символи та відформатуй їх за зразком:
3.  Збережи документ з іменем «Символи.docx» до своєї папки:
D:\8 клас\Власне прізвище\Урок 10
Завдання 2. Список класу
1.  Створи новий документ в текстовому процесорі Word.
2.  Введи список імен твоїх однокласників, в такому порядку як вони працюють за комп’ютерами.
3.  Створи нумерований список з набраних імен. Видали імена тих однокласників які дублюються (зверни увагу як змінюється нумерація).
4.  Упорядкуй список в алфавітному порядку, для цього виділи ім’я та перетягни його мишею або використай буфер обміну (зверни увагу як змінюється нумерація).
5.  Збережи документ з іменем «Символи.docx» до своєї папки:
D:\8  клас\Власне прізвище\Урок 10
Завдання 3. Багаторівневий список
1.  Створи новий документ в текстовому процесорі Word.
2.  Створити багаторівневий список за зразком:

3.  Збережи документ з іменем «Пори року.docx» до своєї папки:
D:\клас\Власне прізвище\Урок 10
Завдання 4. Доповідь в колонках
1.  Відкрий файл Кодування даних.docx, що зберігається в папці:
Робочий стіл\8клас\Урок 10
2.  У відкритому документі розташуй текст першого абзацу в дві колонки однакової ширини без розділювача.
3.  Текст третього абзацу – в три колонки різної ширини з розділювачем.
4.  Перейди в документі до «Використана література». До даної літератури додай список, який ти вважаєш за потрібне.
5.  Збережи документ з іменем «Кодування даних.docx» до своєї папки:
D:\8 клас\Власне прізвище\Урок 10







ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ

Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.
Завдання: створити текстові документи, що містять об'єкти різних типів.
 Обладнання: комп'ютер з зі встановленим текстовим процесором , під'єднаний до мережі Інтернет.

ХІД РОБОТИ:

Під час роботи з комп'ютером дотримуйтесь правил безпеки.
1. Вставляння до тексту символів,  яких немає на клавіатурі
Завдання1.
 Використовуючи символи шрифту Wingdings, створіть наступний список:

2. Розміщення тексту у декілька колонок


Для створення колонок використовують вказівку  Формат / Колонки. При цьому з’являється вікно Стовпчики, у якому можна обрати кількість колонок та параметри їх форматування.


Завдання 2
Розмістіть текст "Пам’яті героїв Круту" , який знаходиться в додатку №1, у дві колонки для розміщення на історичному шкільному стенді.



3. Додавання формул у текстовому документі


Для додавання формули в текстовий документ  використовують вказівку Вставка / Об’єкт / Формула


Завдання 3.


    Вставте у текстовий документ формулу:

4. Створення зображень у середовищі текстового процесора


Для створення зображень використовують  вказівку Фігури в меню Вставка

Для створення зображень  можна скористатися фігурами ЛініяПрямокутникЕліпси та Багатокутник.
Зображення можна форматувати за допомогою інструментів на панелі Властивості рисунка, яка з’являється замість панелі Форматування, якщо виділити створену фігуру.


    Контекстне меню виділеної фігури чи групи фігур містить вказівки для зміни розташування об’єкта, вирівню­вання, обтікання текстом, групування кількох виділених об’єктів тощо.

Завдання 4.




    Використовуючи інструмент Вставка / Фігури, створіть наступне зображення у текстовому документі:

  


2. Домашнє завдання:


Дайте письмово відповіді на запитання:

1.     Як створити в текстовому документі кілька колонок?
2. Як вставити до тексту символ, якого немає на клавіатурі?


Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 8 класу
(До підручника «Інформатика 8 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

Програму підготували:
Ривкінд Й.
учитель-методист вищої категорії, завідувач кафедри математики та інформатики ліцею № 38 імені В. М. Молчанова м. Києва, заслужений вчитель України;
Шакотько В.
викладач-методист вищої категорії, заступник директора з навчальної роботи Кременчуцького педагогічного училища ім. А. С. Макаренка.












                  



№ уро-ку
Дата
уроку
Тема уроку
Примітки
Тема  1. Кодування даних (3 год)
1.                       

Кодування та декодування повідомлень

2.                       

Двійкове кодування

3.                       

Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних

Тема 2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год)
4.                       

Історія опрацювання інформаційних об’єктів

5.                       

Архітектура комп’ютера. Технічні характеристики складових комп’ютера

6.                       

Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу

7.                       

Програмне забезпечення комп’ютера

8.                       

Практична робота 3. Архівування та розархівування даних

Тема 3.  Опрацювання текстових даних (6 год)
9.                       

Списки в текстовому документі

10.                   

Таблиці в текстовому документі

11.                   

Опрацювання текстового документа,
що містить різні об’єкти

12.                   

Практична робота 4. Створення текстового
документа, що містить об’єкти різних типів

13.                   

Оформлення документів. Структура складного
текстового документа

14.                   

Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

Тема 4.  Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)
15.                   

Знайомство з форматами відео- та аудіофайлів

16.                   

Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа

17.                   

Створення аудіо- та відеофрагментів

18.                   

Опрацювання, збереження та публікація  відеокліпу

19.                   

Практична робота 6. Створення відеокліпу.
Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду

20.                   

Практична робота 7. Розміщення аудіо-
та відеоматеріалів в Інтернеті

Тема 5. Технології опрацювання числових даних
у середовищі табличного процесора (10 год)
21.                   

Типи посилань на комірки в Excel

22.                   

Практична робота 8. Розв’язування задач
на обчислення

23.                   

Логічні функції

24.                   

Математичні та статистичні функції

25.                   

Параметри сторінки. Друкування таблиці

26.                   

Упорядкування даних. Умовне форматування

27.                   

Практична робота 9. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування

28.                   

Розширені фільтри. Проміжні підсумки

29.                   

Діаграми та графіки

30.                   

Практична робота 10. Упорядкування даних
у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри

Тема 6. Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год)
31.                   

Знайомство із середовищем програмування

32.                   

Створення найпростішого проекту

33.                   

Запис програми

34.                   

Основні компоненти програми

35.                   

Властивості і методи елементів керування

36.                   

Налагодження програмного коду

37.                   

Практична робота 11. Створення об’єктно- орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення

38.                   

Практична робота 12. Створення програми
з кнопками і написами

Тема 7. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (10 год)
39.                   

Величини та їхні властивості

40.                   

Елементи для введення даних

41.                   

Практична робота 13. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування

42.                   

Величини цілих типів

43.                   

Величини дійсних типів

44.                   

Величини логічного типу

45.                   

Величини символьного типу

46.                   

Величини рядкового типу

47.                   

Перетворення величин одного типу на інший

48.                   

Практична робота 14. Налагодження готової
програми

Тема 8. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями (9 год)
49.                   

Алгоритми з розгалуженнями

50.                   

Складання програм із розгалуженнями

51.                   

Поліваріантне розгалуження

52.                   

Компоненти вибору

53.                   

Алгоритми з повтореннями.
Цикл із передумовою

54.                   

Алгоритми з повтореннями.
Цикл із післяумовою

55.                   

Алгоритми з повтореннями.
Цикл із параметром

56.                   

Складання циклічних алгоритмів опрацювання
величин

57.                   

Практична робота 15. Складання та виконання
алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

Тема 9. Графічне відображення даних (7 год)
58.                   

Базові графічні примітиви

59.                   

Налаштування властивостей графічних примітивів

60.                   

Створення програм із графічним відображенням даних

61.                   

Графічні компоненти

62.                   

Виведення малюнків із зовнішніх файлів

63.                   

Розробка програм з графічними компонентами

64.                   

Практична робота 16. Створення програми
з графічними компонентами

Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Виконання проектів (6 год)
65.                   

Розв’язування компетентнісних задач

66.                   

Розв’язування компетентнісних задач

67.                   

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
навчального курсу «Інформатика»

68.                   

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»

69.                   

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»

70.                   

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»




Немає коментарів:

Дописати коментар

"Використання ідей В.О. Сухомлинського у формуванні здоров’язберігаючих компетентностей школярів"

"Використання ідей В.О. Сухомлинського у формуванні здоров’язберігаючих компетентностей школярів"