Факультативний курс"Захисти себе від ВІЛ"

Пам’ятка
 щодо моніторингового дослідження стану організації роботи загальноосвітніх навчальних закладів із впровадження й викладання
факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ»

Район                                                                                                        Дата „____”__________ 20___р.
Методист відділу (управління) освіти РДА (міської ради), який відповідає за впровадження превентивних проектів
_____________________________________________________________________________________
Повна назва закладу___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
П.І.П. керівника закладу                                                                                                                               
П.І.П. заступників директора                                                                                                                       
                                                                                                                                                                         
П.І.П. педагога-тренера________________________________________________________________


Документація  відділу (управління) освіти
1
Наказ відділу, управління освіти райдержадміністрації (міської ради) про запровадження факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ» з визначенням закладів та відповідальних осіб

2
Нормативно-правові засади:
·      загальнодержавні правові акти, що передбачають упровадження
·       документація обласного та регіонального рівня
·      типові навчальні плани, розподіл годин
·      аналітичні звіти базових навчальних закладів із впровадження
·      аналітичні звіти ЗНЗ І-ІІІ ступенів, де «Захисти себе від ВІЛ» запроваджується як обов’язковий факультативний курс

Документація навчального закладу

Проблема, над якою працює навчальний заклад




Кількість учнів
  • 8-9 класи
  • 10-11класи


Нормативно-правова документація адміністрації закладу:
·       Положення (або концепція) діяльності: базові ідеї проекту, джерела проекту, програмові цілі і завдання, принципи навчання, методи навчання, взаємодія з батьками, створення сприятливих шкільних умов, залучення педагогів, залучення молоді, процедура оцінювання, навчально-методичні матеріали, технологія впровадження,  перепони на шляху впровадження, вигоди від упровадження
·        План (перспективний) роботи  навчального закладу:
-        вивчення стану впровадження та викладання «Захисти себе від ВІЛ»;
-         вивчення актуальних проблем (анонімне опитування за анкетою «Соціально-психологічний портрет учня»);
-         розробка заходів (або план виховної роботи та позакласних заходів): заходи з відзначення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, Дня пам’яті жертв СНІДу; конкурси творчих та науково-пошукових робіт на теми профілактики ВІЛ-інфекції, толерантного ставлення до людей, які живуть із ВІЛ, дотримання здорового способу життя; круглі столи, дебати, спортивні змагання, створення проектів, робота з батьками;
-         індивідуальні консультації;
-         педагогічний всеобуч;
-         проведення педагогічної ради (дата, протокол, матеріали);
-         проведення батьківських зборів (наказ, план проведення, протоколи);
-         залучення молоді до участі у проекті.
·       Наказ закладу про впровадження (способи впровадження у навчальний план та навчальне навантаження (обов’язковий курс на базі предмета «Основи здоров'я» та варіативна частина Типового навчального плану;  мінімальна програма: 8-9 – 16 академічних годин, 10-11 класів – 35 годин; цільова група (які класи, кількість учнів); визначення координатора проекту (учитель-тренер) та проходження навчання)
·       Наказ про вивчення стану впровадження й викладання курсу «Захисти себе від ВІЛ»:
-        заходи щодо вивчення системи роботи педагога-тренера, який впроваджує курс;
-        план-графік відвідування занять;
-        підсумковий наказ;
·        Розклад уроків (занять), відповідність годин
·        Книга контролю (дати, класи, заняття, які відвідувалися, рекомендації до них)
·        Аналіз вивчення стану впровадження та викладання (наради, педагогічні ради)
·        Звітність педагогів-тренерів за результатами впровадження курсу «Захисти себе від ВІЛ»


Наявність тренінгового кабінету (з основ здоровя, безпеки життєдіяльності)
·        Паспорт на кабінет
·        Положення про кабінет
·        Перелік навчально-наочних посібників і навчального обладнання
·        План роботи кабінету
·        Естетичне оформлення кабінету, доцільність експозицій кабінету


Відомості про педагога-тренера
·        Фах, що і в якому році закінчив
·        Стаж роботи
·        Проблема, над якою працює
·        Наявність сертифіката (дата)
·        Проходження курсів підвищення кваліфікації


Нормативно-правова база щодо впровадження та викладання курсу
·        Технологічна карта впровадження
·        Програма
·        Інструктивні, методичні рекомендації, розпорядчі документи щодо впровадження та викладання курсу (державні, регіональні)
·        Критерії оцінювання та вимоги щодо домашніх завдань
·        Забезпеченість ресурсними матеріалами (підручниками, посібниками тощо)
·        Звітна документація (за три роки)
·        Самоаналіз педагога-тренера


Календарно-тематичне планування
·        Титульна сторінка (погоджено, затверджено, назва курсу, клас, за якою програмою, за яким підручником, якого вчителя)
·        Своєчасність складання
·        Відповідність програмі (кількість годин тощо)
·        Відповідність із записами в журналах навчальних досягнень учнів


Поурочне планування (конспекти занять)
·        Наявність, систематичність
·        Уміння ставити мету і підбирати навчальний матеріал для проведення тренінгів (занять)
·        Принципи і методи, форми проведення занять, засоби навчання тощо
·        Диференціація та індивідуалізація домашнього завдання


Контроль за навчальними досягненнями
·        Інструментарій для проведення
·        Процедури оцінювання знань і умінь учнів (анкетування, творчі звіти, комп’ютерні презентації, проекти, відгуки)
·        Статистична обробка
·        Якісний аналіз та інтерпретація


Журнали навчальних досягнень учнів
·        Своєчасність та правильність оформлення записів у журналі про проведений урок
·        Об'ємність оцінювання навчальних досягнень
·        Культура ведення, дотримання вимог


Позакласна робота педагогів-тренерів із вищезазначеного напрямку


Аналізи відвіданих занять
Додаються

Контрольні зрізи знань
Додаються

Рекомендації
















Контрольні зрізи знань

Класи
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
Загальна  кількість учнів
Виконували роботу
Рівень знань
Високий
Достатній
Середній
Початковий
к-сть
%
к-сть
%
к-сть
%
к-сть
%


























Немає коментарів:

Дописати коментар

"Використання ідей В.О. Сухомлинського у формуванні здоров’язберігаючих компетентностей школярів"

"Використання ідей В.О. Сухомлинського у формуванні здоров’язберігаючих компетентностей школярів"