Пам’ятка
щодо моніторингового
дослідження стану організації роботи загальноосвітніх навчальних закладів із
впровадження й викладання
факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ»
Район Дата „____”__________ 20___р.
Методист відділу (управління) освіти РДА
(міської ради), який відповідає за впровадження превентивних проектів
_____________________________________________________________________________________
Повна назва
закладу___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
П.І.П. керівника закладу
П.І.П. заступників директора
П.І.П.
педагога-тренера________________________________________________________________
Документація відділу (управління) освіти
|
||
1
|
Наказ відділу, управління освіти райдержадміністрації (міської ради) про
запровадження факультативного курсу «Захисти себе від ВІЛ» з визначенням
закладів та відповідальних осіб
|
|
2
|
Нормативно-правові засади:
· загальнодержавні правові акти, що передбачають упровадження
· документація обласного та
регіонального рівня
·
типові навчальні плани,
розподіл годин
·
аналітичні звіти базових
навчальних закладів із впровадження
·
аналітичні звіти ЗНЗ І-ІІІ
ступенів, де «Захисти себе від ВІЛ» запроваджується як обов’язковий
факультативний курс
|
|
Документація навчального закладу
|
||
|
Проблема, над якою працює навчальний заклад
|
|
|
Кількість учнів
|
|
|
Нормативно-правова документація адміністрації закладу:
· Положення (або концепція) діяльності: базові
ідеї проекту, джерела проекту, програмові цілі і завдання, принципи навчання,
методи навчання, взаємодія з батьками, створення сприятливих шкільних умов,
залучення педагогів, залучення молоді, процедура оцінювання,
навчально-методичні матеріали, технологія впровадження, перепони на шляху впровадження, вигоди від упровадження
·
План
(перспективний) роботи навчального
закладу:
-
вивчення
стану впровадження та викладання «Захисти себе від ВІЛ»;
-
вивчення
актуальних проблем (анонімне опитування за анкетою «Соціально-психологічний
портрет учня»);
-
розробка
заходів (або план виховної роботи та позакласних заходів): заходи з
відзначення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, Дня пам’яті жертв СНІДу;
конкурси творчих та науково-пошукових робіт на теми профілактики ВІЛ-інфекції,
толерантного ставлення до людей, які живуть із ВІЛ, дотримання здорового
способу життя; круглі столи, дебати, спортивні змагання, створення проектів,
робота з батьками;
-
індивідуальні
консультації;
-
педагогічний
всеобуч;
-
проведення
педагогічної ради (дата, протокол, матеріали);
-
проведення
батьківських зборів (наказ, план проведення, протоколи);
-
залучення
молоді до участі у проекті.
· Наказ закладу про впровадження (способи
впровадження у навчальний план та навчальне навантаження (обов’язковий курс
на базі предмета «Основи здоров'я» та варіативна частина Типового навчального
плану; мінімальна програма: 8-9 – 16
академічних годин, 10-11 класів – 35 годин; цільова група (які класи,
кількість учнів); визначення координатора проекту (учитель-тренер) та
проходження навчання)
· Наказ про вивчення стану впровадження й
викладання курсу «Захисти себе від ВІЛ»:
-
заходи
щодо вивчення системи роботи педагога-тренера, який впроваджує курс;
-
план-графік
відвідування занять;
-
підсумковий
наказ;
·
Розклад
уроків (занять), відповідність годин
·
Книга
контролю (дати, класи, заняття, які відвідувалися, рекомендації до них)
·
Аналіз
вивчення стану впровадження та викладання (наради, педагогічні ради)
·
Звітність
педагогів-тренерів за результатами впровадження курсу «Захисти себе від ВІЛ»
|
|
|
Наявність тренінгового кабінету (з основ здоров’я, безпеки життєдіяльності)
·
Паспорт
на кабінет
·
Положення
про кабінет
·
Перелік
навчально-наочних посібників і навчального обладнання
·
План
роботи кабінету
·
Естетичне
оформлення кабінету, доцільність експозицій кабінету
|
|
|
Відомості про педагога-тренера
·
Фах,
що і в якому році закінчив
·
Стаж
роботи
·
Проблема,
над якою працює
·
Наявність
сертифіката (дата)
·
Проходження
курсів підвищення кваліфікації
|
|
|
Нормативно-правова база щодо впровадження та викладання курсу
·
Технологічна
карта впровадження
·
Програма
·
Інструктивні,
методичні рекомендації, розпорядчі документи щодо впровадження та викладання курсу
(державні, регіональні)
·
Критерії
оцінювання та вимоги щодо домашніх завдань
·
Забезпеченість
ресурсними матеріалами (підручниками, посібниками тощо)
·
Звітна
документація (за три роки)
·
Самоаналіз
педагога-тренера
|
|
|
Календарно-тематичне планування
·
Титульна
сторінка (погоджено, затверджено, назва курсу, клас, за якою програмою, за
яким підручником, якого вчителя)
·
Своєчасність
складання
·
Відповідність
програмі (кількість годин тощо)
·
Відповідність
із записами в журналах навчальних досягнень учнів
|
|
|
Поурочне планування (конспекти занять)
·
Наявність,
систематичність
·
Уміння
ставити мету і підбирати навчальний матеріал для проведення тренінгів
(занять)
·
Принципи
і методи, форми проведення занять, засоби навчання тощо
·
Диференціація
та індивідуалізація домашнього завдання
|
|
|
Контроль за навчальними досягненнями
·
Інструментарій
для проведення
·
Процедури
оцінювання знань і умінь учнів (анкетування, творчі звіти, комп’ютерні
презентації, проекти, відгуки)
·
Статистична
обробка
·
Якісний
аналіз та інтерпретація
|
|
|
Журнали навчальних досягнень учнів
·
Своєчасність
та правильність оформлення записів у журналі про проведений урок
·
Об'ємність
оцінювання навчальних досягнень
·
Культура
ведення, дотримання вимог
|
|
|
Позакласна робота
педагогів-тренерів із вищезазначеного напрямку
|
|
|
Аналізи відвіданих занять
|
Додаються
|
|
Контрольні зрізи знань
|
Додаються
|
|
Рекомендації
|
|
Контрольні
зрізи знань
Класи
|
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
|
Загальна
кількість учнів
|
Виконували роботу
|
Рівень знань
|
|||||||
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
||||||||
к-сть
|
%
|
к-сть
|
%
|
к-сть
|
%
|
к-сть
|
%
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар